Tietoa ammattiosaston järjestämistä tapahtumista

Ammattiosasto järjestää virkistystoimintaa ensisjiaisesti ammattiosaston jäsenille, ellei toisin ilmoiteta.

Tapahtumiin ilmoittautuminen tapahtuu kotisivujen jäsensivu-osiossa-tai ammattiosaston sähköpostiin mikäli niin on ilmoitettu.

Ilmoittautuminen on sitovaa. Omavastuut tulee suorittaa viimeistään ilmoitettuna päivänä. Mikäli omavastuuta ei makseta määräpäivään mennessä (=näkyy ammattiosaston tilillä), menettää oikeutensa osallistua ko. tilaisuuteen. Käyttämättä jätetystä varauksesta ilman perusteltua syytä (lääkärintodistus) perimme tilaisuudesta riippuen omavastuuta suuremman summan eikä maksettua omavastuuta palauteta.

Mikäli ilmoittautumisia on enemmän kuin varattuja paikkoja, voit halutessasi jäädä odottamaan mahdollisia peruutuksia jättämällä yhteystietosi (nimi, jäsennumero, sähköposti-osoite ja tapahtuma, jonne jäät varasijoille). Tarkemmat tiedot löytyvät ilmoittautuminen-osiosta jäsensivujen puolelta.

Tehyn tapahtumakalenteri